۱۶‬هزار و‪ ۵۰۰‬حلقه لوح فشرده و كاست فيلم‌هاي مبتذل در يزد معدوم شد




‪يزدفردا:۱۶‬هزار و‪ ۵۰۰‬حلقه‌لوح فشرده و كاست فيلم‌هاي مبتذل و مستهجن،روز پنجشنبه طي آييني در محل اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد، معدوم شد.

معاون هنري و آموزشي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد در حاشيه اين مراسم به خبرنگاران گفت: فيلم‌ها و لوح‌هاي معدوم شده متعلق به‪ ۱۲‬سال گذشته است كه در انبار اين اداره، جمع‌آوري شده بود.

حسن مفيدي گفت: به همين ميزان، كاست و لوح‌هاي فشرده ديگر نيز وجود دارد كه در آينده با صدور حكم از سوي مقام قضايي، معدوم خواهد شد.

به گفته وي آثار مكشوفه ياد شده، توسط نيروهاي انتظامي و امنيتي براي بررسي و اعلام نظر به ارشاد ارسال مي‌شود.

مفيدي افزود: پس از آنكه اداره ارشاد، مبتذل بودن كاست‌ها و لوح‌هاي فشرده را تاييد كرد، حكم قضايي در مورد آنها صادر مي‌شود.

وي اظهار داشت: نوارها و كاست‌هاي " خام" براي استفاده در اختيار مراكز فرهنگي و مذهبي گذاشته مي‌شود.

معاون هنري و آموزشي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي يزد گفت: در سال‌هاي گذشته به وسيله كاست‌ها و لوح‌هاي فشرده، فرهنگ ابتذال را ترويج مي‌دادند كه در سال‌هاي اخير با گسترش رسانه‌هاي فراگير در كشور،اين گونه مكشوفات كاهش يافته است.

وي گفت:فيلم‌هاي مستهجن وفيلم‌هايي كه هدفشان ترويج فساد است با هدف خاصي توسط برخي گروهها در كشور،تهيه و توزيع مي‌شودكه‌بسياري ازاين افراد تاكنون شناسايي شده و با آنها برخورد شده است.

مفيدي با اشاره به جوان بودن جمعيت كشورافزود:دشمنان سعي‌دارند تا افكار جوانان ماراكه درعرصه‌هاي مختلف علمي و پژوهشي، موفق هستند را آلوده كنند.

منبع:ايرنا

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا